|
Segítség a tartalom megírásához:
- Általános szerződési feltételek
- Garancia
- Szállítási feltételek
Tájékoztatást kell adni a szállítás költségeiről, illetve arról, hogy az ár a szállítás költségét magában foglalja-e;
Szeretne-e a kiszállításról gondoskodni, vagy az termékeket a vevők kizárólag a boltban vehetik át?
Tájékoztatást kell adni a szállítás módjáról, beleértve annak várható időtartamát is;
Milyen kiszállítási módokat vehetnek a vásárlók igénybe (pl. postai út, futárszolgálat, saját logisztikai rendszer), ezek részletes díjszabása?
Lehetővé teszi-e a termék személyes átvételét, ha igen, akkor az átvevőhelyek (boltok) címe(i);
- Reklamáció
A reklamáció helye és módja.
- Visszafizetés
- Árucsere
- Fizetési módok
- Az elállási jog
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján a webáruházunkban árúsított termékekre vonatkozóan biztosítjuk az elállási jogot.
Ennek értelmében a vásárlónak a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélküli elállás joga van.
Elállási jog érvényesítése esetén az alábbiak lépnek érvénybe:
- Haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük a vételárat a kifizetett szállítási díjjal együtt a vásárlónak a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalással, postai úton, stb.).
- A visszaszállítással kapcsolatos költségeket az eladó nem köteles állni, a vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaküldés költségeinek fedezésére.
- Az elállási jog érvényesítése esetén a vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül.
- Az eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését;
- PTK ide vonatkozó részei
- Kedvezmények igénybevétele
- A megjelenített termékképek a tényleges terméket ábrázolják, vagy azok csak illusztrációk;
- Az E-mail-ben küldött kérdésre, reklamációra hány napon belül adunk választ (javasolt a két munkanap);
- Stb.
|
|